Producenci
Jak kupować?

Jak kupować ?

Jeżeli znalazłeś w naszej ofercie produkt, który Cię interesuje wystarczy teraz tylko przejść przez pięć prostych etapów, aby złożyć zamówienie.

 

Krok 1 - Dodaj do koszyka

Produkt możesz dodać do koszyka już z poziomu listy produktów lub z poziomu karty pojedynczego produktu. Wystarczy kliknąć w przycisk "do koszyka" aby automatycznie dodać sztukę produktu do koszyka. Po dodaniu produktu do koszyka system automatycznie przełączy Cię do widoku Twojego koszyka. Teraz będziesz mógł zdecydować czy chcesz kontynuować zakupy lub przejść do kasy. 

 

 

Uwaga! Nie można dodać produktu, którego dostępność wskazuje na "Brak w magazynie". W takiej sytuacji proszę skontaktuj się z naszym Działem Obsługi Klienta w celu potwierdzenia terminu dostępności towaru.

 

Krok 2 - W koszyku

 

 

Teraz możesz sprawdzić jakie produkty znajdują się w Twoim koszyku i jaka jest ich poszczególna ilość. W każdej chwili możesz edytować koszyk, zmienić ilość produktów czy usunąć z listy, wystarczy zmienić odpowiednie wartości i kliknąć "Przelicz" lub kontynuować zakupy.

 

Przedłużenie gwarancji EasyProtect

Jeżeli chcesz przedłużyć okres gwarancji na kupowany produkt, wystarczy zaznaczyćć właściwy okres dodatkowej ochrony i kliknąć dodaj.

 

 

Dostawa i forma płatności

Kolejny etap to ten w którym musisz wybrać

- metodę dostawy zamówienia (kurier, odbiór osobisty, paczkomaty, punkt odbioru DPD.)

 

 

- formę płatności z kilku oferowanych w naszym sklepie (raty, pobranie, przelew, płatności natychmiastowe, itp.). System przeliczy dla Ciebie odpowiednie koszty związane z sposobem dostawy oraz formą płatności.

 

 

Jeżeli posiadasz kupon rabatowy w tym miejscu także należy wpisać kod podany na kuponie i kliknąć użyj aby system naliczył przysługujący Ci rabat.

 

 

 

W tej chwili wystarczy już kliknąć "zamawiam".

 

Krok 3 - Zaloguj się / Zarejestruj / Kup bez rejestracji

Gdy już wybrałeś swoje produkty i przeszedłeś do kasy jest to moment w którym możesz zalogować się do naszego sklepu jeżeli jeszcze tego nie zrobiłeś, możesz także zarejestrować nowe konto jeśli nie posiadasz lub zrobić zakupy bez rejestracji. Istnieje również możliwość zalogowania się używając konta Google lub Facebook.

Pamiętaj! Tylko jeżeli jesteś zarejestrowanym użytkownikiem masz pełny podgląd swoich zamówień (status zamówienia, podgląd, ponowne zamówienie itp.). 

 

Krok 4 - Dane adresowe i płatności

W kolejnym etapie musisz podać dodane do wysyłki, czyli adres pod którym chcesz odebrać paczkę. Jeżeli robisz zakup jako kontrahent, na firmę i potrzebujesz faktury VAT to w tym miejscu również należy uwzględnić takie dane.

Paczkomat Inpost - Jeżeli wybrałeś dostawę do paczkomatu, to na tym etapie należy wybrać paczkomat, do którego ma trafić przesyłka.

 

DPD Pickup - Jeżeli wybrałeś dostawę do punktu odbioru DPD Pickup należy kliknąć w Wybierz pod polami adresu, a następnie wybrać właściwy punkt odbioru.

Tylko wybrane punkty DPD Pickup oferują płatność przy odbiorze.

 

 

 

 

Po uzupełnieniu wszystkich wymaganych pól można przejść do podsumowania - wystarczy kliknąć "podsumowanie".

 

Krok 5 - Podsumowanie

W tym miejscu należy sprawdzić swoje zamówienie czy jest właściwe i nie zawiera błędów. Możesz tutaj sprawdzić takie rzeczy jak rodzaj i ilość wybranych produktów, łączną wartość wybranych produktów, opłaty za wybrany sposób dostawy i formę płatności. Jeżeli chcesz dokonać korekty w zamówieniu wystarczy kliknąć (zmień) we właściwej sekcji lub wybrać wstecz.

Jeżeli zamówienie się zgadza należy kliknąć "zamawiam z obowiązkiem zapłaty" aby nasz system je zarejestrował. W tej chwili wystarczy poczekać na link ze statusem zamówienia i oczekiwać realizacji zamówienia przez naszych handlowców. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium