Czy oferowane produkty w ofercie sklepu Faxtel są nowe?
Wszystkie oferowane produkty w naszej ofercie są fabrycznie nowe. Produkty sprzedajemy kompletne z fabrycznym wyposażeniem. Wszystkie produkty sprzedawane są z gwarancją producenta.
Czy osoby kupujące mogą osobiście odebrać zamówione przez siebie towary?
Tak, każdy może odebrać osobiście zamówione w naszym sklepie towary po uprzednim potwierdzeniu terminu odbioru.
Płatność za towar można uregulować:
- przedpłatą na nasz rachunek bankowy,
- za pomocą płatności Blue Media
- za pomocą płatności PayU S.A.,
- za pomocą płatności PayPal
- w systemie ratalnym przez firmę mRaty, Alior Bank lub Przelewy 24
- gotówką kurierowi przy odbiorze przesyłki,
- gotówką w siedzibie naszej firmy
- kartą płatniczą w siedzibie naszej firmy
O możliwości odebrania zamówionego towaru klient zostanie poinformowany telefonicznie lub drogą mailową. W celu odbioru towaru należy przedstawić ważny dokument tożsamości (dowód osobisty, prawo jazdy, paszport) oraz w przypadku zamówienia internetowego (sklep, allegro) dane identyfikujące zamówienie (nazwisko i imię zamawiającego lub numer zamówienia/transakcji allegro).
Nie pamiętasz hasła?
Jeżeli zapomniałeś hasła do swojego konta w naszym sklepie możesz skorzystać z funkcji przypomnienia hasła, która dostępna jest przy panelu logowania do konta.
Aby skorzystać z przypomnienia hasła należy przejść krótki proces resetujący Twoje hasło:
- W panelu logowania należy kliknąć na link odsyłający do dalszego kroku "Nie pamiętasz hasła?"
- Następnie wpisz swój adres mailowy podany przy zakładaniu konta w naszym sklepie.
- W ciągu kilku minut na swoją skrzynkę otrzymasz mail z linkiem potwierdzającym żądanie zresetowania hasła.
Jeżeli to Ty próbujesz odzyskać hasło wystarczy teraz potwierdzić żądanie. - W kolejnym i ostatnim już kroku zostaniesz poproszony o podanie nowego hasła dostępu do konta.
To wszystko! Teraz już możesz ponownie korzystać z swojego konta w naszym sklepie.
Czy może się zdarzyć, że e-mail z linkiem potwierdzającym nie dotrze?
Tak, w bardzo rzadkich przypadkach może wystąpić taki problem z wielu przyczyn. Jeżeli nastąpiła taka sytuacja prosimy najpierw sprawdzić czy poczta z linkiem potwierdzającym nie trafiła do folderu SPAM i nie została przez taki filtr zatrzymana lub czy osobiste ustawienia komputera nie blokują poczty przychodzącej. Jeżeli ww. przypadki nie mają miejsca prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta naszego sklepu.
Czy można zmienić nieprawidłowy lub nieaktualny adres e-mail?
Tak, użytkownik może sam zmienić niepoprawny lub nieaktualny adres e-mail. Takiej zmiany można dokonać logując się do panelu "Moje konto" i przejść do zakładki "Dane konta" gdzie należy uaktualnić dane.
Czy można zmienić dane adresowe?
Aby dokonać zmian lub uaktualnić dane adresowe należy zalogować się na stronie i przejść do Panelu konta.
Jak stworzyć Listę życzeń?
Listę życzeń można stworzyć bardzo prosty sposób, będąc zarejestrowanym użytkownikiem w naszym sklepie:
- Przejdź do karty wybranego produktu
- kliknij "Dodaj do przechowalni"
Listą życzeń można zarządzać z poziomu strony swojego konta.
Jak porównywać produkty dostępne w ofercie?
Porównywarka produktów działa w bardzo prosty i intuicyjny sposób. Aby porównać wybrane produkty należy przejść do karty produktów i kliknąć "Dodaj do porównania". W taki sposób należy postąpić z każdym produktem, który chcesz porównać. W momencie gdy już będziesz miał wybrane produkty należy kliknąć "Porównaj" w panelu porównywarki. Zostanie otwarte nowe okno gdzie zostaną przedstawione wszystkie porównywane produkty.
System naszego sklepu umożliwia porównanie jednocześnie 5 produktów.
Są to całkowicie nowe urządzenia, które mają jedynie zastępcze opakowanie, co nie wpływa negatywnie na ich gwarancję.